oikoshmo-3aΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Σμύρνη  1733 – 1922       Νέα Σμύρνη  1935 –  σήμερα

f1

Άρτεμις Χατζηγιαννάκη, "Η πολιτεία που αρμενίζει στα πέλαγα" (2015) Υδατογραφία σε χαρτί, 69x14 εκ.  

Σάββατο, 27 07 2024

Ενημέρωση για θέματα Ραδιο-βιο-χημικού πολέμου

Την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024, τις δύο τελευταίες διδακτικές ώρες, οι μαθητές των Β΄ και Γ΄ τάξεων με τους καθηγητές/τριές τους παρακολούθησαν σεμινάριο σχετικά με θέματα Ραδιο-βιο-χημικού πολέμου, τον λοχαγό κ. Αθανάσιο Ασημίνα (ΕΛΔΟ/ΠΒΧ του ΓΕΕΘΑ). Η επιμόρφωση αυτή ήταν ενταγμένη σε Σχέδιο Δράσης του σχολείου μας σχετικά με είδη και διαχείριση κρίσεων. Η διάλεξη-παρουσίαση του λοχαγού κ. Ασημίνα ήταν εξαιρετικά εύληπτη και παραστατική, συνδέθηκε με διδακτικά αντικείμενα, ενώ ετέθησαν και απαντήθηκαν πολλές ερωτήσεις μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών.

ΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Την Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική δράση περί διατροφής που ενέπλεξε όλους/ες τους μαθητές/τριες ανά τμήμα από δύο κλιμάκια (τέσσερις υπεύθυνοι) της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας του νοτίου Τομέα Αττικής. Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν, με ειδικά επιμελημένες ψηφιακές παρουσιάσεις, για τη διατροφική πυραμίδα, τα διατροφικά λάθη, απάντησαν σε “διατροφοκουίζ”, έθεσαν σχετικές ερωτήσεις και έλαβαν απαντήσεις και γενικά ενημερώθηκαν για την αξία της σωστής διατροφής σε συνδυασμό με τη σωματική άσκηση. Την όλη δράση, η οποία είχε διαθεματικό χαρακτήρα, είχε εισηγηθεί και οργανώσει η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κα Β. Αλεξίου. Η δράση υπήρξε εξαιρετικά εποικοδομητική για τους/τις εφήβους μαθητές/τριές μας.

Σεμινάριο Ευαισθητοποίησης (Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) και Πρώτες Βοήθειες) Από το Ω.Κ.Κ. σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες

Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024, τις δύο τελευταίες διδακτικές ώρες, οι μαθητές των Β΄ και Γ΄ τάξεων με τους καθηγητές/τριές τους παρακολούθησαν σεμινάριο σχετικά με Καρδιαναπνευστική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ), Παροχή Πρώτων Βοηθειών και πληροφόρηση για τη λειτουργία εξωτερικού Απινιδωτή, που διαθέτει το σχολείο μας, από την ιατρό κα Μαρία Μεϊδάνη, προϊσταμένη του Γραφείου Εκπαίδευσης και Βιβλιοθήκης του Ωνασείου Καρδιοχειρουγργικού Κέντρου. Η διάλεξη-παρουσίαση της κας Μεϊδάνη ήταν εξαιρετικά εύληπτη και παραστατική, συνοδευόμενη με διαφάνεις και σχετικό video. Ακολούθησε επίδειξη και πρακτική άσκηση, ενώ ετέθησαν και απαντήθηκαν πολλές ερωτήσεις μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών.

Ευχαριστούμε θερμά το Ω.Κ.Κ. και την ιατρό κα Μεϊδάνη για την προσφορά τους στο σχολείο μας!

Διαλέξεις-παρουσιάσεις για θέματα σεισμών και αντισεισμικής προστασίας στους μαθητές/τριες την Τετάρτη 29/11/2023

Την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023 και ώρες 12:00 - 14:00 πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία διαλέξεις για θέματα σεισμών και αντισεισμικής προστασίας σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς του Προτύπου Γυμνασίου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης από μέλη του Εργαστηρίου Σεισμολογίας του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι διαλέξεις είχαν ως εξής:

Το φαινόμενο των σεισμών στην Ελλάδα
Δρ. Γεώργιος Καβύρης, Αναπληρωτής Καθηγητής Σεισμολογίας
Δρ. Νικόλαος Σακελλαρίου, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής

Η Βαλίτσα του Σεισμού
Δρ. Βασιλική Κουσκουνά, Καθηγήτρια Σεισμολογίας
Νικόλαος Γαλανός, Ερευνητής
Κωνσταντίνα Μαρία Κασσάρα, Ερευνήτρια

Στις διαλέξεις αυτές παρουσιάστηκαν, μεταξύ άλλων, οι βασικές έννοιες της Σεισμολογίας, τα αίτια γένεσης των σεισμών και εξηγήθηκε γιατί στη χώρα μας είχαμε, έχουμε και θα έχουμε σεισμούς. Στην εκπαίδευση με τη βαλίτσα του σεισμού οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα είδη πρώτης ανάγκης σε περίπτωση ισχυρού σεισμού και το οικογενειακό σχέδιο έκτακτης ανάγκης. Ήρθαν σε επαφή με τη φορητή σεισμική τράπεζα και δημιούργησαν τον δικό τους σεισμό. Τέλος, αναλύθηκαν τα ατομικά μέτρα προστασίας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον σεισμό και αναδείχθηκε η σημασία της συνεχούς αντισεισμικής εκπαίδευσης.

Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη του Εργαστηρίου για την εξαιρετική και εποικοδομητική για όλους/ες μας ενημέρωση-επιμόρφωση.