Κατά το Β’ τετράμηνο πραγματοποιήθηκε Διαγωνισμός Podcast μεταξύ των μαθητών της Α’ Γυμνασίου. Οι μαθητές και των τριών τμημάτων επιμορφώθηκαν σχετικά με τη δομή, τη λειτουργία και τις διάφορες μορφές των podcasts, ενώ τους παρουσιάστηκαν παραδείγματα καλών και κακών πρακτικών.
Στη συνέχεια, χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες και κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα σύντομο podcast διάρκειας 7-10 λεπτών, με θέμα της επιλογής τους, σχετικό όμως με τον πολιτισμό των Αγγλόφωνων χωρών. Παράλληλα, τους δόθηκε αναλυτική ρουμπρίκα με τα πέντε κριτήρια αξιολόγησης.
Η συμμετοχή των μαθητών ήταν καθολική και τα podcasts που παρουσιάστηκαν ήταν, στη μεγάλη τους πλειονότητα, υψηλού επιπέδου, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως τοπία, αξιοθέατα, φαγητό, αθλητισμός, μουσική, τοπικές διάλεκτοι και άλλα.
Από κάθε τμήμα αναδείχθηκε, βάσει των κριτηρίων, η καλύτερη ομάδα, η οποία θα βραβευτεί με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Η συγκεκριμένη δράση προσέφερε πολλαπλά οφέλη στους μαθητές: ενίσχυση της ερευνητικής τους ικανότητας, εξάσκηση στον προφορικό και γραπτό λόγο, ανάπτυξη συνεργατικότητας και αυτονομίας, καθώς και εξοικείωση με εφαρμογές ηχογράφησης και επεξεργασίας ήχου. Επιπλέον, σύμφωνα με την πλειοψηφία των μαθητών, η εμπειρία υπήρξε ιδιαίτερα ευχάριστη και διασκεδαστική.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Γκότση Κατερίνα, Δρακοπούλου Χριστίνα